Karneval och kräftskiva

Idag har vi varit på karnevalen i Nyköping..
Johan kom och hämtade oss eftersom han var i okle så vi slapp åka buss in och sen gick vi runt och kikade på allt och Mickis och Sabina åkte massa karuseller och köpte varsin klänning och godis + att Sabina köpte solbrillor.



Molly somnade stenhårt vid studsmattan så jag fick snällt stå kvar och vänta tills barnen åkt upp dom sista biljetterna på annat håll.. haha



Sabina hoppar :)



Sötunge ♥



Mickis och Sabina

Sen gick vi hem till Kamulla och hade kräftskiva..

Vet inte riktigt vad jag ska säga om kvällen eftersom jag fick veta en hel del om en viss person och jag kunde berätta att jag faktiskt gått igenom precis samma sak som henne osv...
Världen är liten kan man säga..
Sen drog vi vidare ner på stan igen och alla utom jag åkte karuseller igen. (Jag höll ju i Molly =P)
Jag lyckades snubbla på en sladd och skrapa upp knäna oxå när jag bar på Molly.. snacka om klant :/
Sen tog vi bussen hem..



Tröttis på bussen..

När vi kom hem så åt barnen smörgås och sen somnade dom som två stockar på 2 sec :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0