Stockholm

Jag och Sabina åkte för att hämta mickis i Stockholm imorse..
Jag mådde illa som satan i gatan och fick springa på tjottahejti några gånger men sen släppte det som tur var runt 13 men satan vad trött jag var och Mickis tjattrade precis som att hon var tvungen att ta igen 1 veckas prat med oss *puh*

När vi mötte upp Mickis och mormor så gick vi först på stan med henne och hon visade tjejerna Buttericks där jag gillade att vara när jag var liten :)



Sabina och Mickis provar fiskhattar



Mickis



Sabina



Mickis och Sabina



Sabina skaffade nya tuttar i Stockholm!



Sabina handlade en t-shirt och en kjol och mickis fick sin efterlängtade "one pice" ^^



Det blev skor till mig som barnen valde ut och varsin bikini till barnen och så köpte dom varsitt mobilfodral oxå :)

Sen käkade vi en lyxmiddag på Max med A och gick en runda till på stan för han skulle köpa blingbling och sen gick vi ner till centralen bara för att upptäcka att våran box inte hade låst sig ordentligt och Mickis packning med dator och mobil osv. var borta!
Som tur var så hade någon hittat väskan och lämnat in den!
Men matsäcken och hennes stövlar och jacka var pust väck men dom som snodde skiten kan ju slita det med hälsan... Synd bara att dom inte vet att det låg värdesaker bland kläderna.. haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0