Födelsedag och påhälsningar ifrån ku klux klan!

Igår fyllde jag år men jag jobbade kväll till 22.30 så jag trodde lixom att jag lite snyggt skulle slippa undan mitt firande...
Men icke sa nicke för när jag kom hem så hade barnen (mest Jasmine) storstädat hela lägenheten + tvättat och fixat undan disken och ordnat en "överaskningsfest"!

Jag kom in i en helt nersläkt hall och trodde såklart barnen sov sött och Molly mötte mig morrandes och det brukar hon inte göra...jag gullade med henne tills jag hör ett fniss ifrån köket och där inne väntar barnen inklusive Nathalie som "inte kunde komma hit på flera veckor" :)



kladdkaketårta blev det :)
Och så fick jag presenter såklart! Bla. en jättefin kudde som Mickis sytt i slöjden!




hedersmedlem på kalaset var en skum ku klux klan anhängare..



Jaha det var bara en galen unge...



Så här såg Mickis ut tidigare på dagen innan hon fick sin nya jacka ;)

Kommentarer
Postat av: Millah - mamma till Amilia ♥

Hej... Allt bra?

Jag har igång massa roliga tävlingar & det kommer in nya titt som tätt!



Du hittar tävlingarna här---> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2011-12-03 @ 00:33:20
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0