Blir galen

Nu har jag varit iväg och tränat och det var typ bara jag och sen ett gammalt par där haha... Jag som trode att stans alla desperata psykopater skulle vara där men icke sa nicke ;)
Nej skoja men just nu känner jag mig rätt förbannad på killar som inte kan ta ett nej..
Jag fick tex. min lördag helt förstörd av en kille som tänkte komma och störa fast jag klart och tydligt sa att jag har inte tid för att Jasmine fyller!
Fick typ till svar att det bryr inte jag mig om det är ju imorgon..
En del killar skulle nog behöva få veta att det finns en verklighet utanför kalsongerna som faktiskt går före deras penis!
Det är faktiskt ingen annan som gör alla mina måsten hemma hos mig och varför skulle jag lägga alla mina planeringar åt sidan för en killes skull?
Speciellt inte när det gäller planeringar som har med barnen att göra för dom går faktiskt först!

Man får lust att bara ta telefonen och skrika "DRA ÅT HELVETE" fan blir allergisk.. låt mig va!
Sen när jag tagit bort han överallt och förklarat snällt att du kan låta mig va så får jag meddelande ifrån 2 olika killar på Facebook som typ skriver "hej sötnos" så jag svarade bara "haha hej" då lägger en av dom till mig..
Lät mitt svar som en invit eller!?
Nej jag tänkte väl det ^^

Sen fortsätter den förstnämde att tjata och det sluta med att jag hade noll lust med att baka bullar som var planerat men som tur är tog Jasmine själv över och bakade minimuffins.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0