mera snö!

Haha man kan ju bara skratta åt eländet!
Skönt att man bara kan titta ut på det och inte behöva göra något åt det :)
Iof så måste jag ut idag när Nathalie kommer så vi kan åka iväg och handla en massa tungt.

Ikväll blir det bullbak för imorgon fyller Jasmine år och idag ska vi vara hundvakt åt Milda för Johan tänker frivilligt stå och titta på rally i det här vädret! höhö

Behöver man säga att Jasmines puckade pappa inte ens har skickat ett kort nu när hon fyller tonåring!?
Men han kunde med att ringa häromdagen om sportlovet då bara Jasmine är välkommen för att han ska jobba hela veckan ^^
Och varför ska jag skicka iväg en 13 åring och sen behöva pynta ut pengar för det när han inte ens har umgåtts med henne? Varför ska jag behöva betala för det över huvud taget kan man undra!?
Och jäkligt taskigt mot Mickis och Sabina att inte dom får träffa sin pappa fast Mickis har börjat förstå att han är en jävla idiot och Sabina tycker att han är konstig för hon tycker att mitt ex är hennes pappa och det kanske inte är så konstigt eftersom hon bara var 8 mån. när jag träffade honom. Men hon är ju oxå medveten om att hon inte kommer träffa honom mer.

Gissar att puckot ringer imorgon och låter lika jävla hånfull och road som han gjorde i julas när han frågade vad dom fått och fårstår att det roar honom att inte ge sina barn något.. det måste ju va härligt att inte behöva lätta på plånboken eller?
Tror nästan man måste vara karl för att ha på sitt samvete att strunta i sina barn faktiskt och en jäkligt liten hjärna.

Inte ens 30 dagar på 7 år du är så dutti du!
Alla tycker nog att det är jättesynd om dig att ha ett så hemskt ex som skäller på dig i bloggen.. ujujuj vojnevojne
kommer fortsätta tills barnen får en pappa som beter sig som en pappa...
Allså livet ut eftersom det inte kommer hända.



Kommentarer
Postat av: marre

tack så mycket, den var nog den första possitiva kommentaren jag har fått på länge ang mina bilder :) jag tycker också att om man är nöjd med sin kropp så ska man inte behövs gömma den, men ska vara stolt över sin kropp oavsett hur den ser ut.. enligt mitt tycke :)

2011-02-05 @ 12:34:36
URL: http://maaarre.blogg.se/
Postat av: PHOTONERDEN

IDAG FINNS DET KNAPPT NÅGON SNÖ HÄR!! :D

2011-02-05 @ 14:54:34
URL: http://photonerden.se
Postat av: Monica/handbruten

Hej där!

Väldans din blogg/design du har gjort. Och jag gillar din humor. Har suttit och läst OCH skrattat en hel del. :-D Tack för det.

Ha en bra helg!

2011-02-05 @ 15:02:48
URL: http://handbrutensblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0