Sabinas födelsedag

Här kommer en liten "bildbomb" ifrån Sabinas 9år dag :)



Baccardie fixar girlangerna :)



14isen fixar fikat ;)



Sabina öppnar kompisarnas paket.



Hon fick likadana klippdockor som Mickis fick i julklapp :)

-------

Barnkalaset idag var en plåga kan jag lova.. vissa barn är inte direkt tystlåtna.. haha

Nu har barnen åkt med sin sk. pappa till hans syster och ska vara där till på söndag och jag har inte varit barnledig sen i somras men jag tycker ändå inte att det är speciellt skönt att "slippa" dom..
Dom är ju så stora numera så jag är ju barnledig ändå på dagarna mer eller mindre :)

Men men jag kanske slutar kalla honom idiot om han fortsätter göra detta för sina barn en gång i månaden som han sa för 7år sedan att han skulle.

Kommentarer
Postat av: sanna och wilma

hej vilken fin design du har på din blogg hur fixade du den ?

kram :)

2011-02-26 @ 13:15:40
URL: http://tobelieve.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0