Storhandlat

Nu har Nathalie fått prova att köra en automatbil med skittrög servo... haha
När vi kom hem och Nathalie skulle backa ut härifrån så skulle jag då guida henne så hon kom rätt o det gick himla bra måste jag säga om jag får säga det själv.. typ lixom bah ^^
Asso det såg faktiskt ut som om hon bara skulle nudda snövallen men icke sa nicke hon körde lixom fast och inte så lite heller men eftersom vi är så himla starka så puttade vi ut den... eller nu ljög jag det kom en snäll kille förbi som hmm... grävde loss bilen *visslar*



Storhandlat :)



Baccardie var avis så vi var tvungna att låta han va med på en bild typiskt karlar att vilja ta åt sig äran.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0