Vad var det jag sa?

Ibland får man bara lust att säga det..
Runt omkring mig så börjar jag nu se att människor råkar illa ut pga. moderaternas påhitt om begränsade sjukskrivningar, deltidsdagar och andra puckade regler som gör att den lilla utsatta människan far illa..

Många som kunde lagt sin röst på röd/gröna istället för att lägga den på ett rasistparti där alla är iq 0 och inte fattar någonting...

Det är synd om er som råkar illa ut nu för att ni lade eran röst på fel parti men jag säger det ändå..

Vad var det jag sa!

Och till er som förtjänar det...

Fortsätt kämpa!

Kommentarer
Postat av: Monica/handbrutenm

Håller fullkomligt med föregående talare!

Vad var det jag sa!!

2011-02-23 @ 14:31:58
URL: http://handbrutensblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0