bildbomb Nyårsafton!

Jag fotade nästan ingenting utan det här är Nathalies bilder ifrån Nyåret 2010 :)



Jag på väg hem ifrån affären.. (jag försöker se normal ut)



Solnedgång :)



Nathalie och Alexander bestämde vad vi skulle äta och det blev vitlöksbröd och sallad till förätt.



Och honungsglacerad entecote med rödvinssås till huvudrätt och så gjorde jag hemmagjord glass som vi åt till efterrätt.



Fina katter föredrar att dricka vatten ur vinglas på nyårsafton..



Och Baccardie gör som vanligt.. Han dricker med "händerna" :)



Sabina var lite "off" eftersom hon inte har så bra minnen ifrån tidigare nyår så hon bäddade ner sig med katten och datorn medans vi andra spelade yatsy och alfapet och kollade på film..



Fyrverkerier över Okle på 12 slaget!



Den söta fotografen :)


Kommentarer
Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Vilken fin solnedgång ni fick :)

2011-01-01 @ 19:33:30
URL: http://www.henrikolsson.eu
Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Sv: Ja, verkligen :)

2011-01-01 @ 19:56:01
URL: http://www.henrikolsson.eu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0