Gillar du att titta på film?

Igår kollade vi på film hela kvällen och spelade spel och mumsade snacks :)



Gillar du att titta på film?

Jag och Jasmine har precis gått igenom alla Beck filmer och idag blir det nog också en filmtittar dag.

När jag var liten så var den bästa filmen jag sett "bambi" för den såg vi på bio och jag minns när bambis mamma stod där i elden och det var väldigt läskigt..
Numera tittar jag på det mesta men gillar inte fantasy som tex. sagan om ringen osv.

Vilken är din favorit film?

Kommentarer
Postat av: Jonnie

Gott Nytt År & God Fortsättning :)

2011-01-01 @ 13:25:47
URL: http://www.Alwaysfabulous.se
Postat av: johan

Sagan om ringen, helt klart! :-)

2011-01-01 @ 16:52:42
Postat av: Ulrika

Ja alla utom jag :)

2011-01-01 @ 17:48:29
Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Vi håller också på att plöja igenom Beck-filmerna :)

2011-01-01 @ 18:04:34
URL: http://www.henrikolsson.eu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0