Ambulansen

Jahopp här hade man sovmorgon idag men så for ambulansen förbi utanför fönstret kl. 10 och då var det första jag tänker på att det har hänt barnen något för dom har sovit borta inatt ..

Sen så blir jag full i skratt över att jag faktiskt kan sova med öppet fönster ända till kl. 10 utan att bli väkt av en massa babbel och ciggrök ..
NJUTBART!

Idag blir det inget sol och bad för jag har blivit röd på baksidan (proffsigt, men vi skyller på blåsten och att jag sitter och solar framsidan enbart på jobbet :) ).
Men det kanske blir ett kvällsbad för barnen iaf efter att vi fixat iordning på ballen.
Det ser nämligen ut som om en bomb har slagit ner där ute ^^

Nu äta frulle och sen hämta busfröna :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0