När man är så snål så man skriker när man skiter!



Har man barnen en gång om året så måste det ju kännas hemskt att behöva lägga ut pengar eller hur?
För är man pappa så har man tydligen rätt att dra så långt bort så man slipper bry sig och skulle man då mot förmodan faktiskt leka pappa ibland ja då har man rätt att få pengar tillbaka på underhållet och det är ju bra med tanke på att Mickis fick 500kr i födelsedagspeng, Så nu fick ni ju lite ränta på det oxå.. måste ju kännas fint  ^^

Själv så betalar jag nästan 1000kr/mån i underhåll för min äldsta dotter som är här varannan helg + alla lov men jag skulle aldrig drömma om att dra av på underhållet.
Inte ens när jag var arbetslös eftersom det ändå kostar mest för den som har barnet hemma.
Man måste nog vara "pappa" för att bli så korkad.

Kommentarer
Postat av: Lena

Har varit med om detsamma....så jäkla knäppa karlar kan va.

2011-05-18 @ 23:29:44
URL: http://lenahaga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0