Sådärja

nu har jag betalat mina räkningar..
Från och med nästa månad slipper jag ju underhållet oxå och vem tackar nej till en extra 1000lapp i plånboken?

Förövrigt så har jag nog lite bloggtorka och så skulle jag verkligen behöva uppdatera min design lite eller ganska mycket...
Säger som en äkta karl *jag gör det sen* ^^

Nu ska jag göra mig klar här så jag och Sabina kan gå ner till cykel och nyckel när hon slutat skolan och se om dom kan fixa hennes cykel innan måndag så hon inte missar utedagen. Och så måste vi köpa en flytväst oxå..
Och handla :/
jag tycker att Kvantum kan införa hemkörning igen!
Helst skulle dom ha som i Eskilstuna, att man kan sitta vid datorn och beställa och sen få det hemkört..
Dom kanske borde ha det ifrån bolaget med!?

"Handla online och få hemkört ifrån bolaget" hahaha



Kommentarer
Postat av: Monica/handbruten

"hemkört från bolaget" hahaha Det vore något.;)

2011-05-27 @ 08:09:32
URL: http://handbrutensblogg.blogspot.com
Postat av: Monica/handbruten

:D Ja, verkligen!

2011-05-27 @ 08:30:51
URL: http://handbrutensblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0