Gratis är gott!

Nu sitter jag här med mitt morgonkaffe och funderar på om jag ska träna eller ej men det lutar nog åt träning tror jag..

Och så hittade jag precis en ny gratis sida som jag måste ge Nathalie för vi pratade om det sist hon var här :)
Gratischoklad.se!

Jag vet ju redan att Gratis godis fungerar eftersom jag fått hem godis därifrån flera gånger!



Ja tittar man noga så ser man att jag fått hem 183 godisar på 3 leveranser och nu håller jag på att samla till nästa och har 67 godisar.. haha
(Tänkte försöka få ihop 100 innan jag skickar hem)

Nu ska jag sätta på mig ögonbrynen och cykla till gymmet!

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Jiiihaa, gratis choklad! :P ♥

2011-11-19 @ 20:32:13
URL: http://xnathalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0