Ojdå

Har visst inte hunnit med att skriva ngt idag :)
Men jag klev inte ur sängen fören kl. 11 och Sabina väckte jag när sconesen var klara 12.10.. haha
Hon kom hem 12 inatt eftersom kompisen fått ont i magen så hoppas det inte är magsjuka på g...
Själv så har jag ont i mitt j*vla öra men jag har ingen feber.

Och så har Sabina lyckats ramla av cykeln idag och slagit upp knät riktigt ordentligt så vi har haft lite sjukstuga här.
Och tapper som hon är så hade hon ändå följt med Jasmine till affären istället för att åka hem..

Och nu har jag precis färgat barret på Jasmine och det blev svart den här gången.

Kommentarer
Postat av: DONKEN- Vince & Doas Morsa

barret? :P håret? :P

2011-11-28 @ 05:14:48
URL: http://donkens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0