Bästa

Här sitter jag med mitt morgonkaffe.. gjorde ett försök att få lite sovmorgon men det gick inte så bra :/
Ska hinka i mig en kopp till och sen röja upp lite här hemma och sen börjar jag jobba kl. 15..

Sen tänkte jag bara säga att jag har värdens bästa grannar här där jag bor!
Alla är trevliga och hälsar!
Flera stycken har även köpt godis åt Molly för att hon ska lära sig att inte vara rädd för folk.. haha

Ett + är att det är tyst fast vi bor i ett flerfamiljshus, ingen röklukt och Inga vilda fester till kl. 5 på morgonen när man ska upp och jobba!

Och vi har ingen spökhund här som skäller hela nätterna (vår förra hund skällde hela nätterna även efter sin död).

Man blir full i skratt av att tänka på hur mycket idioter det finns där ute :)
Skönt man slipper dom!

MVH Oss som bor på rätt sida av järnvägen ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0