Helg hos Nathalie

I lördags åkte vi till Nathalie och stackars Molly mådde inte bra alls på bussen..
Vi hoppade av innan Eskilstuna centrum så hon slapp åka sista kvarten och mötte upp Nathalie på stan.

Barnen var in på "galna godiset" och köpte godis och sen tog vi bussen hem till Nathalie.



Vi kikade på Nathalies och Alexanders lägenhet och sen tog vi en promenix hem till Alex föräldrar och lämnade Molly och så tog vi en lång promenix förbi stenby djurfritidsgård till tuna park där vi shoppade skor.

Sen blev det tacos och Nathalie hade en "hudvårdsklass" med mig, Mickis och Sabina..
Hon säljer smink åt Mary Kay!
Om ni vill boka en egen hudvårdklass så är det bara att gå in här och kontakta henne för mer info!
Jag tyckte att det var riktigt bra produkter och har beställt bla. en ny underlagscreme!



Nathalies Busan passar på att känna på Molly medans hon sover :)
(Finns även på film men den har jag inte hunnit titta på än)



Hundleksak?



Vad händer där borta?



Två slagna hjältar efter en sen lördag kväll :)



Hemma hos Nathalie



Matte retas!

Det blev inte så mycket bilder eftersom jag glömde kameran hemma så alla bilder är Nathalies.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0