Hemma och vänder!

Jag har rast nu eftersom jag jobbar dubbeltur idag men slutar kl. 20 och det är ju skönt :)

Jag har hunnit med att rengöra kattlådan ,gått ut med Molly + soppor och så har jag dammsugit!

Nu ska jag strax fixa iordning tacos här som barnen kan äta till kvällsmat..

Jonas håller på att laga punka på två av våra cyklar som Nathalie köpte så snart har vi varsin, Det ska bli skönt att slippa bråk om vem som ska ha cykeln! haha
Jag har dock fått ben att gå med men jag cyklar helst på kvällarna så jag slipper gå hem i mörkret ;)

Jasmine har spelat innebandy bortamatch mot Katrineholm idag och dom vann med 3-1!
Duktiga tjejer eller hur!?

Kommentarer
Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Skönt med varsin cykel :)

2011-10-08 @ 22:06:16
URL: http://www.henrikolsson.eu
Postat av: elfina

ha ha ha, så sött att du och dina barn är så lika ♥

2011-10-08 @ 23:22:23
URL: http://elfinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0