Hemma

Nu är jag precis hemkommen ifrån jobbet och håller på att leta efter min kamera som tydligen fått "fötter" ^^
Jag hade tänkt lägga ut en ny tävling men det får tydligen vänta..

Hörde snillet Reinfeldt säga idag att kvinnor vill vara hemmafruar för att kunna vara hemma och träna och leva lyxliv! hahaha
F*n jag som trodde kvinnor ville vara hemma för barnens skull!?
Sen är jag lite nyfiken på vart dessa hemmafruar lämnar sina små barn när dom tränar?
Vad jag vet så är man inte någorlunda "fri" att göra som man vill fören barnen börjat 6års...
Fast det är klart är man politiker och tjänar en massa pengar på skitsnack så kanske man tror att alla har råd med nanny så man kan ägna dagarna åt att pimpla champagne och träna ;)

By the way så har barnen städat här ikväll när jag var på jobbet så det var jättefint när jag kom hem ♥

Önskar jag hade mer tid med barnen faktiskt för just nu känns det som att jag bara jobbar.
Man kanske skulle bli hemmafru?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0