Föräldramöte!

Idag har jag varit på föräldramöte med Mickis klass.
Gick dit fast jag hade feber och ont i nacken som satan..
Men ville gå för en gångs skull eftersom jag numera kan gå för att nu klarar sig ju barnen själva en stund!

Läste i en bok som Mickis hade lagt fram där hon skrivit en "festinbjudan"

"Vi bjuder på rosa köttbullar och grön spagetti och till det serveras öl och läsk!"

Ok, grön spagetti är nog mitt fel för jag tyckte ju det var roligt att göra sånt när dom var mindre..
Men öl lixom!? Och på ett barnkalas dessutom! haha
Bordsgrannen skulle oxå bjuda på öl på sin fest :)

Men skönt är iaf att den jättebråkiga klassen har blivit harmoniska och lugna!



Mickis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0