Home

Jag är hemma och vänder kan man säga..
Har hunnit gå ut med Molly glömma teet på spisen och sen doppade jag fingret i tekoppen när jag skulle ta en godis..
Kanske dax att sova nu eftersom jag ska upp och kl. 6.30 för dubbelpass igen...
Sen blir jag ledig i 3 dagar och då kanske jag får beeeeeeeeeeeeeeeeesök! ;)

För övrigt kan jag säga att FY SATAN VAD DET BLÅSER!
För er som missat infon på Facebook så skrev jag med stora bokstäver så ni hajjar lixom ^^
Jag hade medvind en bit på cykeln och satan i gatan vad det gick jag var hemma på fem minuter!
Eller iof det kanske bara tar fem minuter annars oxå vad vet jag...

Nä fy vad jag svamlar nu ska jag nog sova =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0