IQ 0

Jaha där kom barnens bestraffning...
Två veckor hos sin pappa i somras kostade 1500kr och eftersom mr hjärndöd väntade i två månader med att anmäla det till försäkringskassan så dras pengarna lagom till jul.

Men det är klart han som inte behöver köpa kläder,betala träningar, cyklar osv. han behöver ju säkert dom där pengarna MYCKET bättre än jag.

Och han sover säkert jättegott på nätterna nu när han vet att jag jobbar eftersom han kunde med att dra pengar även när jag hade 8000kr i akassa men det är ju bara det att då hade vi inte ens råd att låta barnen gå på träningar och köpa kläder var det knappt tal om mer än det absolut nödvändigaste.
Jag hade inte ens råd att köpa vinterskor till mig själv förra vintern!

...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0