Gissa vad jag har gjort!

Blev ju barnledig imorse och då borde man ju leva loppan eller hur? (och så ska jag vara tacksam^^)
Jag började med att plocka här hemma medans jag pratade i telefon och sen städade jag badrummet och passade på att rensa avloppet!
Sen hade jag så jävla tråkigt så jag blev trött och gick o la mig och vaknade halv 5!
Sedan dess har jag varit i valet och kvalet om jag ska följa med en killkompis ut ikväll men man blir ju inte jättesugen när det är snöstorm...



Men så atte... God jul var det va?

Molly tyckte det var direkt onödigt att gå ut över huvud taget när vi kom ut ur porten första gången och nästa kom hon inte ens till dörren när jag ropade på henne.. haha

Och nu har jag 38 i feber oxå så hoppar nog att gå ut tror jag ^^
Har ju bara varit sjuk sen i lördags .. Tur man har semester eller ngt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0