Jädrarns!

Jag bröt en nagel när jag kastade skräp :/
jordens undergång är nära ;)

Vi fjantade runt på sorteringen och fattade nada vart vi skulle slänga saker och ting så vi fick hjälp av en hjälpsam kille.. haha (ibland är det bra att spela fjollig faktiskt =P)
Sen när vi skulle åka så säger Nathalie..
- Mamma du kan flytta tillbax stolen nu och så satte hon handen på spaken och jag flög i full fart bakåt samtidigt som jag skrek, IHHHHH typ..
Jag var för lätt tydligen och killen som hjälpte oss såg rätt road ut ^^

Nu ska jag fixa mat och Nathalie ska åka och handla så vi kan fira Mickis lite i förväg eftersom Nathalie fick jobb igår och måste åka på kurs imorgon när Mickis fyller år.



På fredag ska vi hämta den här fina cykeln till Mickis :)
(hon vet redan att hon ska få den)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0