Shoppa!

Efter skolan så var jag och Mickis i Nyköping med hennes mormor och shoppade!


Det blev bla. en ny grill som jag och Pia ska ha delad vårdad om :)
Det lutar åt att det kommer att bli en vårdnadstvist ganska snart...

Jag köpte nya kajalpennor och mascaror åt mig och Jasmine, ett flexikoppel åt Molly (Ska bli spännande eftersom hon inte är van vid det) Nya skor och shorts åt mig och ett par shorts och två par tights åt Sabina.

Mickis handlade för sin födelsedagspeng och köpte en byxdress, två par tights, en bikini och en magtröja och så fick hon en klänning av sin mormor.

Jasmine får som vanligt handla själv eftersom det jag hittar inte duger...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0