Ujujuj

Jag sov till 11 för då ringde Sandra och väckte mig.
Nu försöker jag piggna till men har iaf varit ute med Molly (Så om någon såg ngt zombieliknade hasa runt här ute så vet ni att det var bara jag).
Är genomförkyld och nyser hela tiden.. slog typ ett rekord eller ngt och slutade räkna när jag nyst runt 20 gånger för då hade jag så ont i magen så jag kunde inte koncentrera mig! haha
Undrar om jag hann med att smitta någon i fredags/lördags höhö.. kanske ska messa o fråga ;)

Nu ska jag fortsätta hinka kaffe och sen måste jag verkligen ta tag i tvätten och badrummet!
ett tips!

Skaffa INTE tonårsdöttrar för dom kladdar smink och missar soptunnan och slänger kläder och handdukar på golvet.. ^^
Jag håller just nu på att träna dom på hur man byter en toa lulle men det verkar svårt...

Nu ska jag flirta lite med Jasmine så hon bakar scones åt oss ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0