Väska

Nu har Mickis och Sabina dykt upp efter att ha sovit hos kompisen i Nyköping och vi har precis ätit tacos och då bestämmer Sabina att hon ska sova hos Moa så då blev jag ett barn kort.. fast Jasmines kompis Frida har ju flyttat hit nu så det blir ju en 14 extra och det är som typ 4 barn så ;)

Och på onsdag ska kompisen ifrån Nyköping komma hit och sova över för på torsdag är jag ledig :)

Jasmine har hunnit med att övertala mig att buda hem den här väskan från tradera oxå ^^



Det gäller att passa på när morsan är "trött och sliten" efter jobbet ;)

Jag höll för övrigt på att halka omkull och slå ihjäl mig precis efter att jag rundat hörnet på jobbet och självklart var det flera stycken som såg mig...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0