Suck..

Idag vakande Sabina med ett igensvullet öga som rinner så nu sitter jag och väntar på att VC ska ringa upp kl. 14.30! haha
Gissar att det inte finns några tider då men tror ändå dom inte vill ha dit oss när vi är magsjuka..
Jasmine är fortfarande däckad och försöker pina i sig blåbärssoppa men det går sådär och jag vaknade inatt för att jag mådde illa men slapp spy iaf..

Vi har fått massor med snö här oxå så Mickis och Sabina går på nålar och vill ut!
Molly tyckte det var väldigt underligt ute men flippade totalt när jag släppte henne lös i skogen här utanför.. haha
Fast det där med att hitta någonstans att kissa det var det värre med men till slut så gjorde hon det på vägen ändå men hon såg inte helt nöjd ut.

Kommer bilder lite senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0