Apa

Eller ska man säga "fy fan vilken häxa" som en killkompis sa när jag visade bild?

Ja jag vet man borde inte bry sig för hon är bara förbannat avundsjuk och jävligt bitter... Stackars människa!
Men hon fortsätter att snacka skit inför mina barn och det tål jag inte!
 
Hon skriver bla. så här i sin blogg.
 
"Något ännu mer skrämmande är att man kan säga till barnen att deras pappa sagt upp faderskapet för han gått med på enskildvårdnad för att underlätta när det gäller underskrifter mm där båda vårdnadshavarna måste skriva under annars.
Hur kan man bara? Hur elak är man inte mot sina barn genom att säga en sådan sak?
Hur känner barnen sig!?
 
Nej ett faderskap kan man aldrig säga upp! Eller avsäga sig. En gång pappa alltid pappa! Eller mamma! Gäller ju samma för oss kvinnor!"
 
Och ja faktiskt jag tjatade så förbannat när barnen var små att han skulle träffa dom oftare så han vräkte ur sig att han orkade inte mer och så sa han att han säger upp sitt upp faderskap! VAD FAN HAR DU FÖR PROBLEM MÄNNISKA? Jag har för fan vittnen till att han sa så!
 
OCH jag ansökte om ensam vårdnad när han struntat totalt i både barnen och att skriva på papper osv. precis som den andra mamma till hans söner gjorde, bara det att jag var tvungen att gå till en advokat för att få det och den andra mamma fick det utan vidare.
 
Och precis EN GÅNG PAPPA ALLTID PAPPA MEN DET VERKAR JU SOM ATT DET OK FÖR ER MED VISSA UNDANTAG!? Det är visst ok att först flytta och skita i barnen i 3 mån och sen ha dom varannan helg i 3mån för att sedan smita ifrån ansvaret till en bitter tant i skåne för att sedan vägra ha barnen på nästan 2 år?
Sen helt plötsligt höra av sig och kräva att dom ska komma ner och då leka pappa i en vecka för att sedan inte höra av sig alls på 4år!! Och sedan börja leka pappa igen när dom blivit stora?
 
  Man kan ju undra vad människan har för problem när det är hon som sitter och skriver skit och går i taket över saker och pappan inte bryr sig över huvud taget, Eller är han en aning mognare så han fattar att man inte skriver skit om mamman inför barnen?
Sen sitta och säga "hur mår barnen egentligen" Det kan jag säga dig! Dom mår skit över det du säger och skriver!
 
Ta reda på fakta innan du vräker ur dig och sluta lägg dig i för det här ANGÅR dig inte!
Nej hoppas han snart hittar en ung snygg tjej med hjärtat och barnasinnet kvar så mina barn kan få en riktig relation med sin pappa igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0