Bleh..

Sitter här och försöker komma igång men det går jäkligt dåligt.. haha
Har mått så satans illa i flera dagar nu.. mår f*n jämt illa känns det som.. Har väl för mycket idioter i mitt liv eller ngt ^^

Jag har två jobbveckor kvar nu sen blir jag ledig i 4 hela veckor!
Fast försöker få tag i extrajobb för jag är väl inte så där jättesugen på att leva på 8000 i akassa i maj :/
Och semester tänker jag ta ut i sommar!

Nej nu blir det duschen och sen städa!
Kl. 16 har jag äntligen beställt klipptid och jag kommer klippa ordentligt den här gången för jag ser förjävlig ut i håret ;)
Alla tycker lugg men det tycker inte jag för då kommer jag se ut som en 14 åring...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0