God morgon!

Jobbade till 22.30 igår (nya arbetstider) och gick upp 7.30 ..lyxade till det med lite "sovmorgon" ^^
Går jag upp senare och barnen inte kommit upp så kommer dom ju försent till skolan..

Nu sitter jag och rensar i min mail och så har jag gjort en "smartson" mapp eftersom jag får så mkt därifrån just nu.
Dom har även ändrat sitt system så nu måste man hålla på och maila till dom istället för att logga in på en sida och redovisa.
Men man vänjer sig väl vid det med.

Idag ska jag ta en prommis med Molly och hämta paket.. drygt att man inte kan bestämma själv vart man vill hämta! Vi har tre olika ställen här i stan som paketen kommer till.

Glöm inte min tävling där du kan vinna valfritt Iphone fodral!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0