Hej hopp!

Jag har uppdaterat min iphone idag (Tur det finns karlar som kan berätta sånt superviktigt ) och då försvann alla mina appar! Grrrr.. Så nu ska jag kasta mig i sängen och ladda hem dom igen!

Annars så höll jag på att skratta ihjäl mig igår av flera anledningar.. haha
Gick bla. ut på krogen trors att jag såg gravid ut när jag gick eftersom mitt ryggonda inte gick över med ipren men alla var säkert skitfulla och jag höll mig still så ingen märkte nog ngt =P

Dessutom bedövade det ganska bra när jag druckit min andra öl på krogen och det var dax att cykla hem!
Jaja skitsamma den som överlever får se.. Nu gör det iaf inte lika ont som igår så imorgon är jag säkert frisk som en nötkärna igen ;)



Party!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0