Låååång dag!

Idag jobbade jag till 15 sen cyklade jag ,Sabina hennes kompis till stallet och jag åkte jag på att leda eftersom hon fick en ny väldigt pigg ponny (Eller jag höll i grimskaftet för säkerhetsskull)..
Dom gör så på ridskolan för att barnen inte ska bli rädda när nya ponnyer är lite ovana vid ljud ifrån läktaren osv.

Sen cyklade vi hem och handlade pizza på vägen så nu har jag sabbat den motionen eftersom jag var tvungen att äta upp Mickis kebabtallrik.. Jag hade glömt att hon skulle på tacomys ikväll ;)
Jag får börja ta tag i mina vinterkilon imorgon istället...

Nu väntar jag på att duschen ska bli ledig eftersom jag stinker häst!
Men Sabina sjunger där inne så det lär väl dröja ^^

Sen till sist..
Varför ska det alltid finnas någon viktig jävel som tror att h*n är så mycket bättre än alla andra så fort man kommer in i ett stall?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0