Så kan det gå!

Igår handlade vi på Netto och efter att tjejen i kassan scannat av 6 st. varor så säger kassan "blip blip" och har scannat in två st. Rhododednron och tjejen i kassan fattade ingenting eftersom hon inte ens hade något framför sig..
En annan tjej kom för att hjälpa till att lösa mysteriumet och jag sa nästan direkt att jag tyckte det lät som en blomma..
Dom fick backa hela köpet med då låg ju kassan på minus eftersom dom inte kom på vad
Rhododednron var för något så jag gav dom mitt nummer ifall det skulle bli krångel för dom.
Sen på vägen ut ca. 4 meter ifrån kassan så står det blommor som heter
Rhododednron så Sabina fick gå in och säga att vi löst mysteriumet.
Fast vi undrar ju fortfarande varför kassan scannade in blommorna..

Spökar det på Netto?

Eller som någon sa på Facebook.. Någon jag känner som har avlidit vill ge mig blommor.. huvva :§



Rhododednron

(Bild från google)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0