Lite ny färg

Igår var jag ledig och passade på att måla hallmöblerna svarta (hyllan var målad ljusgrå som listerna och byrån var vit).
Vi är jättenöjda över resultatet!

Min sambo och Sabina har lagt klart golvet i tvättstugan så vi ställde iordning där och fick undan dom sista ouppackade sopsäckarna och jag satte upp gardiner så nu ska det tapetseras, målas och sättas upp nya lister runt hålet som förra ägaren har gjort i en vägg på en fd. Toalett där tvättmaskinen står.

Jag hann även med att måla det sista skåpet i köket så nu är det bara taket kvar men det ser jag inte fram emot eftersom jag får ont i nacken när jag tittar uppåt efter en älgkrock för några veckor sedan..

Vi avslutade dagen med att min sambo försökte fixa utebelysning på framsidan och hänga upp gardiner i trappen, högt att klättra så tur man har en modig sambo haha

Sen åt vi nybakad långfranska och spelade yatzy innan barnen gick och la sig för natten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0