Jag är livsfarlig!

*Inlägget innehåller reklam genom annonslänkar för kökets kurser*
 
Idag blev det en långprommis längs med ån på 6,3 km!
 
 
Första vattenstoppet så Sasha kunde blöta tassarna och dricka lite sen blev det ett badstopp också och hon väntade ganska länge med att skaka av sig så jag antar att det var skönt i vattnet fortfarande 🙂
 
 
Nu har grodan däckat 😎
 
 
Och dom här satt fint på smörgåsen.
Här! kan du gå onlinekurser i matlagning för bara 399kr per kurs!
 
Sen blev jag trakasserad av Dennis syster när jag var ute med Molly.. Men lyckades spela in nästan allt på mobilen.. Människan har verkligen inte hästarna i stallet om man säger så...
Hon håller sig dessutom undan för att slippa se mig eller om hon leker att hon är rädd för mig eller något haha
Hon och hennes "rövslickare" är en god anledning till att jag vill flytta tillbaka till huset..
Tex. så är hennes kompis livrädd för mig.. får hon syn på mig så drar hon sin stackars hund liggandes på backen efter sig och själv springer hon!
Jag frågade henne vad systern säger om mig på messenger och svaret blev en blockning, man blir ju lite nyfiken..
 
Meeeen jag är ju rätt farlig alltså hahaha.. Eller inte ^^
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0