min katt


Jag ska ju åka upp till huset och vara utan dator så nu har jag laddat ner blogg.se appen så det här blir en liten test 🙂

Katten är en av dom som jag fick ge bort när jag inte orkade bo kvar i huset hon heter Esther och är barn till Adolf som var den första katten som jag fick i present av Dennis. 
Hon har det jättebra i sitt nya hem hos Mickis kompis och det känns bra.
Hennes pappa blev tyvärr påkörd, han låg på vägen i stora plågor en kväll när jag kom hem ifrån jobbet.. förmodligen hade han hört när Dennis åkt iväg till sitt nattjobb för han gick aldrig ut åt det hållet i vanliga fall.
Idioten som hade kört på honom hade bara åkt vidare och han hade för ont för att jag skulle kunna lyfta upp honom, men det stannade en kvinna som åkte och hämtade en granne som kunde slå ihjäl honom 😥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0