Panikångest

*Inlägget innehåller reklam genom annonslänkar för apoteket*
 
Jag har fått en utbytes sort till min lergigan och vaknade imorse av att jag hade ont i tänderna och visar det sig att det beror på den nya medicinen så får jag väl lov att hämta ut nya :/
 
Sen när jag gick ut med hundarna så kör det in två brandbilar och en ambulans med sirenerna på in på vår gata.. Jag fixar verkligen inte att se en ambulans!
 
Men enligt Fk så ska jag jobba nu.. Min handläggare har haft semester och två stycken andra har svarat på hans nummer med olika förklaringar till vad jag behövde göra inför det kommande beslutet.
Den sista jag pratade med (en kvinna) lät som att hon hade svårt att hålla sig för skratt med och vräkte ur sig "du behöver skaffa ett medicinskt underlag"!
Det är också en poppis sak att säga bland mupparna på försäkringskassan...
 
Själv seglade han in på kontoret den 20/8 avslutade mitt ärende utan att bry sig om nya sjukintyg.. poff bang bah! Hade pengarna och brev den 22/8 och där står det bla. att han var i kontakt med mig i slutet på juli och sen har jag tydligen inte kommit in med några nya synpunkter efter det (fast jag har pratat med dom två andra minst 4 gånger under augusti).
Sen kör han en repeat på "jag kan söka ett arbete som inte kräver koncentration och där jag slipper patientkontakt"
Bra tänkt utav honom, nästan så han borde få en oskar för den formuleringen?
 
Sen att jag inte orkar möta andra människor eller sätta sig på en arbetsintervju är bara att glömma för jag fixar det inte!
 
Från det ena till det andra så har Apoteket 20% rabatt vid köp över 300 kr för nya kunder!
Gäller endast online och ej receptbelagda läkemedel.
Erbjudandet gäller tom. 2019-09-30
Ange kod: nykund20 i kassan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0