Tokiga påhitt

Idag har jag umgåtts med Mickis men långpromenaden med Sasha fick jag gå själv 😉


Det blev en runda runt Göringen på 5,3km och Sasha var så ivrig eftersom hon kände igen sig..
Sen hade jag glömt hur det känns att gå i "orörd" natur omgiven av fjärilar, trollsländor och massvis med spår av både älg och råddjur..
Kändes lite sisådär att veta att man även kan få en varg i hasorna med tanke på att Sasha är i slutlöpet men det slapp vi 😜




Dessa två bilder visar hur det ser ut när man kommer in i Dalfors.. 

Efter promenaden har vi varit hos Mickis och jag har diskat haha och sen bjöd dom på grillat.
Det blev en del prat om Dennis och hans knasigheter som vanligt då Mickis kille och han var bästa kompisar..
Jag skulle kunna skriva en bok om Dennis faktiskt för han hittade på en hel del dumt den tid vi fick tillsammans haha
Tex. Så fick han för sig att hoppa ur bilen i farten en gång och han tänkte göra det i 60 men det slutade med att jag körde i 10km i timmen och då gjorde han hoppet han planerat.. alltså hoppade ut och rullade iväg fast det såg väl inte lika bra ut som han hade planerat ifrån början och självklart så kom den enda bilen på 4mil just som jag stannat...

Carl har även visat oss vart vi ska plocka blåbär imorgon men vi får se om vi hittar tillbaka 🤣 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0