Ingen vill gå i mina skor...

Innehåller annonslänkar för Vetzoo,min fot och fot butiken*
 
 
Jag tyckte det gjorde lite ont i tån igår när jag gick min långpromenad med Sasha så idag kom jag på att jag kanske skulle titta under dom..
Herregud minns inte att jag någonsin haft så trasiga skor förut fast det har jag ju säkert då jag jobbat i hemtjänsten och där nöter man skor ska ni veta!
Tur att jag har ett par i reserv för jag har inte råd med nya just nu..
 
 
Det blev en runda på 7km med den här tokstollen och eftersom hon tydligen blivit över motionerad när hon var skendräktig så räcker det inte med 7km utan hon fick rasa av sig en stund på stora hundrastgården i Vilsta också.
Vi var där själva men det hindrar inte Sasha att springa omkring som en dåre i en halvtimma men sen började hon rulla sig så då fick det vara bra!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0