Hund shopping

Dagens shopping blev en hel del till Molly och så var jag till apoteket oxå och fyllde på meducin skåpet!
Jo vi hann med kvantum oxå men jag fick som vanligt hjärnsläpp när jag klev in där och det är ju iof bra för plånboken! haha



Rosa bajspåsar såklart och så lite svarta att ha i reserv.
Lite goda tuggben och en boll :)
Kollade på rosa regnkappa oxå men vi kom fram till att hon skulle se ut som en bögig regnarbetare i den modellen som dom hade i djuraffären så ska kolla nätet istället efter ngt mer fräsigt med lite bling bling på ;)

Tipps på bra sidor med hundprylar mottages gärna!!

Kommentarer
Postat av: Nathalie

sv: ^^ Jag har en massa bra förslag till Molly! :D <3

2011-07-21 @ 16:14:03
URL: http://xnathalie.blogg.se/
Postat av: Anonym

Nej det blir inte mina, eftersom jag har silikon =)



Kram

2011-07-21 @ 17:27:44
URL: http://pippawikman.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0