Åka kana

Hugaligen!
Imorse var det snorhalt på vägen.. åkte på fötterna över korsningen när jag gick till jobbet..

Nu har jag precis varit på "city" och handlat med Jasse och trots att åsynen av vissa människor på stan gör en illamående så sitter jag nu här och äter en paj så jag orkar jobba kvällen oxå ;)

Sen är jag ledig ända till måndag kväll! haha

Just ja läste i tidningen att den där idioten Rainfeldt eller vad f*n han heter tydligen har satt försäkringskassan på att utreda hur många förtidspensionärer som faktiskt kan gå tillbaka till att jobba..
Och ja vad säger man.. kan han med att sätta en gräns på hur länge en cancer sjuk får vara sjuk så kan han nog se till att det snart inte finns några förtidspensionärer alls...

För näsvisa så kan jag tala om att jag vet några stycken som kommer drabbas hårt av hans nya idé.
Dutti idiot.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0