stallet

Idag har jag jobbat och efter jobbet så mötte Sabina upp mig och vi cyklade till ridskolan!
Idag fick hon rida en hel lektion och det såg riktigt bra ut och jag gick bredvid och tjatade ungefär halva lektionen och sen ville hon rida själv och det gick jättebra!
Hon var den ända som red själv för övrigt och dessutom på den piggaste hästen så man blir ju lite stolt ;)
Lite obra var att sprinkler systemet gick igång precis när alla hästar kommit in i det mörka ridhuset så en ponny slet sig och flera barn blev rädda men jag hann med att ta Sabinas ponny så hon hann inte märka att den blev rädd och blev inte rädd själv heller :)

Nästa gång ska jag se till att ha letat upp stallkläder så jag slipper tvätta jackan igen! haha
Svart ullkappa är en dålig combo till sågspån och skitiga hästar faktiskt :)
Och nästa vecka ska en pappa i gruppen ta med sig ett par ridstövlar till Sabina som hon får om hon kan ha dom!

Nu ska jag hoppa i duschen och sen slappa!

Glöm inte min tävling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0