Inbrott iGEN!

Det börjar f*n osa katt nu.. Först har vi inbrott i huset 36mil härifrån och imorse när jag går ut med hundarna så ligger det en klocka utanför vår dörr och trött som jag är så tänker jag inte mer på det.
 
Sen kommer min dotter in efter "morgonciggen" vid 13 och säger att det ligger en klocka utanför och den ser ut som klockan hon fått av mormor..
Då kommer vi på att f*n kolla förrådet! Och ja mycket riktigt, Någon har varit där inne och rotat runt men det ända som fattas verkar vara just klockan och några andra grejer i marmor som min dotter fått av sin mormor.
Dessutom är det endast vårt förråd som har haft inbrott och det är väl ändå ganska märkligt?
 
 
 
Dessutom stod klockan på den tiden som räddningstjänsten var på plats den dagen min sambo tog sitt liv...
Känns riktigt obehagligt...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0