Hundrastgården

'Innehåller annons för Granngåden och VetZoo*
 
Idag gick jag upp kl. 7 för första gången på ett halvår tror jag.
Drack vin istället för lugnande igår kväll då jag inte hade kommit upp annars, har ju svårigheter att ta mig ur sängen vid 10 i normala fall..
Jag och Sabina gick på kvartsamtal och sen gick vi hem och bakade scones 😊
 
 
Jag brukar medvetet göra dom ganska platta för det är godare..
 
 
Sen tog jag med mig Sasha till hundrastgården så hon fick springa lite lös 😊
 
 
Så här snygg blir man av att vara i hundrastgården! haha
Det kom en lek kompis som ganska snart hittade en djup vattenpöl som den gick loss i sen är ju jag ett tacksamt offer att torka av sig emot tydligen!
Hennes husse skämdes lite men för min del så är det ju typ så här man ser ut när man går därifrån haha.. Fast tyckte folk kollade lite konstigt på vägen hem för då hade jag hunnit glömma bort det..
Dement light va det ja...
 
Båda hundarna fick bada efter buset så nu ligger Sasha nedbäddad och sover 🙂
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0