Jag är utvald..

 
Idag har jag haft klo och pälsvård på hundarna men som vanligt bråkar Molly massor så det blev inga klor klippta så jag får vänta tills jag har hjälp att hålla henne 🙁
Molly har lärt Sasha att det är totalt livsfarligt att få klorna klippta men jag kunde ta framtassarna åtminstone så tar jag baktassarna imorgon..
Sen blev det en långpromenad på 7,5 km runt Tunapark och Parken Zoo.
Vädret idag var ju helt perfekt att ta en PW i då det var 18 grader varmt och sol även om det kanske blåste lite för mycket..
 
När vi kom hem så hade jag fått paket ifrån Buzzador 😊
 
 
Yes platinum diskmaskintabletter som jag ska testa och utvärdera 😊
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0