Kärlek

 
Kommer jag någonsin förstå?
Kommer jag någonsin bli hel igen?
Kommer jag någonsin få uppleva den kärleken vi hade?
 
Jag saknar dig så inåtahelvete mycket!
 
Samtidigt känner jag en viss vrede över hur f*n du kunde göra det här emot mig!
Känns det bättre nu när du ser vad du gjort mot alla som älskade dig?
 
Ibland vill jag skrika men orkar inte..
Orkar ingenting längre utöver det jag absolut måste..
Inte för att vara sån men du förstörde mitt liv..
 
Samtidigt så vet jag att en av anledningarna till att du gjorde det var att du förstört så mycket.
Men man går inte och hänger sig för det och låter den du älskar vara den som hittar dig!
Vi hade fixat motgångarna precis som alla andra gånger men du gav upp.
 
Jag fick se ditt liv rinna ur mina händer och kunde inte göra någonting...
I nästan en timme höll du ut efter att jag fått ner dig ifrån snaran i taket...
 
Kommer jag någonsin förstå?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0