inskolning och trädgården!

Nu har jag haft inskolning i två dagar på mitt nya jobb som kommer bli i en pool så jag kommer jobba på schema men ställena kommer variera mellan hemtjänst och olika äldreboenden i Orsa.
Dom här två dagarna har jag varit i hemtjänsten och alla är väldigt glada och trevliga så det är riktigt roligt och lätt att komma in i gruppen.
Dessutom har jag fått fyra pass i hemtjänsten och fyra på äldreboende  så det blir en riktigt ordentlig inskolning och det är skönt med tanke på hur länge jag varit hemma.
Men jag kan säga att jag är skapligt trött så det ska bli skönt att börja 16 imorgon 😊


På väg hem idag!

Sen så var ju Carl här och körde med röjsågen så nedan ser ni resultatet så nu hoppas jag att jag får hem min gräsklippare snart som jag ska köpa av Mickis och Carls kompis😊




Det är lite skillnad men fortfarande en hel del som måste göras!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0