Min vildvuxna trädgård

Idag har Carl varit här och kört av allt gräs med en röjsåg så nu är det bara att klippa det sista med gräsklipparen 🙂
Jag har även plockat upp sådant som Dennis lämnat efter sig utspritt runt hans bil som fortfarande står kvar här och så har jag såklart packat upp och städat en massa idag så nu är det faktiskt inte så mycket kvar.





Så här såg det iallafall ut innan Carl var här och efterbilder hann jag inte med idag eftersom jag varit hem till Mickis och ätit mat och duschat!
Jag kommer få vattnet påkopplat i veckan förhoppningsvis då dom vill att jag ska vara hemma då och elen kostar mig 25000 att koppla på så det får jag nog vänta med ett tag..

Imorgon bitti ska jag gå mitt första inskolningspass och ska kliva upp 04.30! 
Det är typ 4 timmar tidigare än jag gått upp dom sista 2 åren 😂
Önska mig lycka till eller något?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0