Tacksamt att ta bort mossa!

*Innehåller annonslänk för Gardenstore*
 
 
Idag blev det en 4,5 km runda med Sasha här i byn eftersom hon fortfarande löper.
 
Sedan så tog jag tag i sopningen på framsidan och det ena leder ju till det andra så det slutade med att jag fixade till den här kanten!
Det var bara att sätta ner spaden och skjuta på så försvann mossan som smält glass i solen efter allt regn.. Det kanske inte ser så mycket ut men jag körde iväg 2,5 skottkärra med jord och mossa och det var inte helt lätt med en bruten röv om man säger så 😉 (det var inte helt fulla skottkärror heller för det blev som sagt väldigt tungt).
 
 
Efter!
 
Nu har jag bara resten kvar och det är inte så lite det.. Men som sagt jag tar det som det kommer och allt behöver inte vara klart den här sommaren 😜
 
Imorgon hoppas jag att jag kan måla klart altanen 🙂
 
Jag använde bara en platt och en spetsig spade och en sopkvast men vill man ha lite bättre verktyg för ändamålet så hittar man dom här!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0